Aš naudojau gervė ( trosas).Prie durų kablio prikabinau o kita galą prie variklio viršutinės ausies.Įtempiau ir nusiimi pagalvę(su ja dar yra žaidimo),o paskui starterį.Į dantratį įgrūdau dviračio atsuktuvą ir užfiksavau smagratį.Nes reikėjo atsukti alkūninio varžtą,kad galėčiau pasikeisti priekinį salnyką.
galiu pasakyti kad ten nieko nereikia laikyti,man keite starteri tai ziurejau salia atsistojes,vyska atsukiojo,nueme priekine ta paduska ir sudedant atgal vel be problemu susuke,nei kabyno ta varykli kad nekrystu nei domkratu jokiu nekyso
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota) MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui) MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Beabejo galima,bus tokia konstrukcija kaip pas mk-3 ant triju pagalviu.Vaziuojant be starterio reikia sujungti du storus laidus i kruva nes priesingu atveju nebus krovimo.