Puslapis 12

kuro filtras

StandartinėParašytas: 2014 10 08 , 18:01
vigo
Sveiki.
Yra viena tema apie kuro filtro keitimą dyzeliniam 2 ltr. auto keitimą, bet nelabai konkretus ir aiškus. Radau You tube , taip kaip ir viskas aišku, bet pagrindinė problema su filtro užpildymu kuru ir sistemos nuorinimu, Gal kas pastoviai sau keičiatės filtrą ir galėtumėte duoti praktiškų patarimų. /Nissane, kur filtras po kapotu, tai atlikti užpildymo ir nuorinimo procedūrą gan paprasta/.
Sėkmės

Re: kuro filtras

StandartinėParašytas: 2014 10 08 , 22:12
Vidma
starteriu biski ilgiau pasuku ir uzsikuria, orint nieko neorinu papildomai ;)

Re: kuro filtras

StandartinėParašytas: 2014 10 11 , 21:46
vigo
O tai ką, atsukai filtro apačią, išėmei filtr. elementą, įdėjai naują, užsukai apačią atgal, ir birbinį starteriu, kol užsivedė? Gi sako, kad purkšukam labai negerai sausai dirbti.

Re: kuro filtras

StandartinėParašytas: 2014 10 12 , 22:02
Vidma
na taip, nereikia juk ten ilgai birbint, greitai nusiorina

Re: kuro filtras

StandartinėParašytas: 2014 10 13 , 09:25
sekretar
Dar pripila kuro i pati dangteli kuris uzsisuka ant filtro, bet nzn gal kiti ir to nedaro...

Re: kuro filtras

StandartinėParašytas: 2014 10 13 , 10:07
Gezatron
manau kad papildomai pripilsi dyzelio per visur kur eina pripilt, blogaiu tikrai nebus

Re: kuro filtras

StandartinėParašytas: 2014 10 16 , 01:00
samagonas
gali ir nepilt nieko, uzkuri ir iskart mink gaza iki dugno. nespes uzgest, arba jei uzges, zymiai maziau starteriu reiks sukt.

Re: kuro filtras

StandartinėParašytas: 2014 10 16 , 05:14
argri
jei norit paploninti savo pinigine tai nieko nepilkit ir sukit sausa siurbli.SIURBLI TEPA TIK DYZELINAS.o jus ir pagalvokit kas jums pigiau-ar 10 min papildomo darbo kol uzpildysit kuro filtra dyzelinu ir normaliai be jokiu pusvalandiniu starterio sukimu uzsivesit.Ar svarios rankos+sausas filtras =zymiai trumpesnis siurblio gyvenimas(kurio kaina tikrai ne vienas cigareciu pakelis).pilnas forumas temu -pakeiciau kuro filtra nebeuzvedu arba pradejo degti spyrale.Pamastykit pries darydami ir sekmes.

Re: kuro filtras

StandartinėParašytas: 2014 10 16 , 06:52
Marex
argri rašė:jei norit paploninti savo pinigine tai nieko nepilkit ir sukit sausa siurbli.SIURBLI TEPA TIK DYZELINAS.o jus ir pagalvokit kas jums pigiau-ar 10 min papildomo darbo kol uzpildysit kuro filtra dyzelinu ir normaliai be jokiu pusvalandiniu starterio sukimu uzsivesit.Ar svarios rankos+sausas filtras =zymiai trumpesnis siurblio gyvenimas(kurio kaina tikrai ne vienas cigareciu pakelis).pilnas forumas temu -pakeiciau kuro filtra nebeuzvedu arba pradejo degti spyrale.Pamastykit pries darydami ir sekmes.

pritariu

Re: kuro filtras

StandartinėParašytas: 2014 10 16 , 19:20
vigo
Va radau rusų klube.Cituoju vieną automėgėją:
"va skaitau ir neįsikertu - ar tai Fordas atsiliko, ar aš ko tai nesuprantu, kaip keičiasi kuro filtras. Kodėl pas Volvo papraščiausia atsukame filtro korpuso apatinę dalį, keičiame tarpinę ir filtr. elementą ir susukame atgal. Pas Volvo filtras toks pat kaip Fordo ir randasi ten pat. Nieko nereikia pumpuoti , ar pripilinėti, Pagal instrukciją įjungi degimą 60 sekundžių, ar porą kartų po 30 sek. Siurblys pripildo filtrą. Po to užvedinėji, Kas šito nesilaiko , tai ir susiduria su oro problema, kuris yra filtre po katridžo pakeitimo. Taip darau kiekvieną kart kas 20 tūks. ir viskas kuo puikiausiai. Gal švedai visdėlto viską pragalvojo iki smulkmenų?" citatos pabaiga.
Gal iš tikrųjų taip ir yra? Bandysiu keisti artimiausiu laiku, prieš ateinant žiemai.Juolab auto turiu dar tik porą mėn. ir nežinia, kada vokietis keitė.

Re: kuro filtras

StandartinėParašytas: 2014 10 16 , 19:21
Gezatron
Tai as supratau kad yra papildomas auksto slegio siurbliukas tdci mk4? nes mk3 tdci jo nera. jis seip tik mk3 tddi budavo. pagal viska gaunasi siurbliukas prie bako kazkur papildomas

Re: kuro filtras

StandartinėParašytas: 2014 10 17 , 06:51
sekretar
Nu va tikrai idomu pasidare, butu gerai, kad kas patikrintu sita teorija ir parasytu cia, ar tai tiesa ar ne :)

Re: kuro filtras

StandartinėParašytas: 2014 10 17 , 16:58
gedas22
vigo rašė:Va radau rusų klube.Cituoju vieną automėgėją:
"va skaitau ir neįsikertu - ar tai Fordas atsiliko, ar aš ko tai nesuprantu, kaip keičiasi kuro filtras. Kodėl pas Volvo papraščiausia atsukame filtro korpuso apatinę dalį, keičiame tarpinę ir filtr. elementą ir susukame atgal. Pas Volvo filtras toks pat kaip Fordo ir randasi ten pat. Nieko nereikia pumpuoti , ar pripilinėti, Pagal instrukciją įjungi degimą 60 sekundžių, ar porą kartų po 30 sek. Siurblys pripildo filtrą. Po to užvedinėji, Kas šito nesilaiko , tai ir susiduria su oro problema, kuris yra filtre po katridžo pakeitimo. Taip darau kiekvieną kart kas 20 tūks. ir viskas kuo puikiausiai. Gal švedai visdėlto viską pragalvojo iki smulkmenų?" citatos pabaiga.
Gal iš tikrųjų taip ir yra? Bandysiu keisti artimiausiu laiku, prieš ateinant žiemai.Juolab auto turiu dar tik porą mėn. ir nežinia, kada vokietis keitė.

2 litrai dyzelis;Kuro filtras turi elektrinį kuro šildytuvą ir vandens (kondencato) daviklį kuris sudirba jei yra 90ml vandens. 2 litrai dyzeliui reikalingas specialus instrumentas kuris jungiamas prie vožtuvo kuro magistralėje netoli siurblio,ir instrumento pagalba traukiamas kuras kol nėra oro burbulų.Tada užvedam variklį ir leidžiam dirbti ant laisvų apsukų kol variklis sušils.1,8 litrai dyzelis filtras stovi viršuje prie variklio ir turi ventilį oro išvarymui iš kuro sistemos ir kuro šildytuvą.Oras iš kuro magistralės pašalinamas taip pat instrumento(įrankio)pagalba.

Re: kuro filtras

StandartinėParašytas: 2014 10 19 , 13:15
sekretar
O tai kuom blogai, kaip rodo per filmuka kur uzmauna pompa ant griztamo kuro slangutes ir traukia kol oras is sistemos pasalinamas?

Re: kuro filtras

StandartinėParašytas: 2014 10 20 , 21:46
vigo
Man ir atrodo, kad tame filmuke ar , kur anksčiau buvo forume, turėtų būti viskas papraščiau - juk nesvarbu per kur ištraukti orą - svarbu, kad filtro korpusas prisipildytų kuro ir iš sistemos pasišalintų oras. O "specialus" instrumentas gali būti ir benzino siurbimo pūslė/ kaip filmuke/ar kokia nors pompa