Kolkas foto daugiau nera, per pristatyma gal daugiau padarysiu.
MKIV gamyba lygtais birzeli nutrauke.
grx rašė:teko prasilekt. Lyginant su MKIV, maziau triuksmo is variklio skyriaus, pakabos. Jauciasi kad storesni stiklai. Pakaba geriau duobes surenka, bent jau su R18, tai tikrai. Kazkiek keistai veikia adaptyviniai LED zibintai, noretusi kad trumpos siek tiek auskciau sviestu, o ijungus ilgasias atsiranda du "zuikiai" - taskai lyg taikikliai, kurie laksto, nes reguoja i vairo pasukima kairen desinen bei vaiksto tolyn ir artyn priklausomai nuo greicio. Automatines ilgos sviesos veikia tobulai, i pakeles stulpelius nereguoja, nors jie atspindi sviesa ne ka prasciau nei galiniai auto atsvaitai. Nepavyko normaliai vairo stiprintuvo isbandyt, pats vairas sukasi lengviau nei pas MKIV, noretusi paziuret kaip elgtusi astriau vaziuojant. Varikliui ir dezei jokiu priekistui, puikiai suderinta. Del dinamikos dar sunku pasakyt, panasiai traukia kaip mano 2.2 175 ag, gal kazkiek itakos turi, kad dar tik ~2000 prabegus. Nors mygtuku padetis pasikeite, bet is naujo pratintis nereikejo, daug maz viskas tose paciose vietose, gal kiek veidrodeliu reguliavimas kliuvo, nes pasirinkimas kairio ir desinio veidrodelio pasiekiamas visiskai istiesus ranka iki duru porankio pradzios. Vairuotojo elektrine sedyne turi "isleidimo" funkcija, isjungus varikli atsitraukia siek tiek atgal, kad butu patogiau islipti.
Lend rašė:Bet ne 350 HP
Lend rašė:Išties įdomu, ką jie iš to ecoboost'o dar išspausti galėtų. Nes pagal paties numesta wiki straipsnį, tai net ir 2,7l ecoboostas, tiek arklių negamina. Tik nesuprantu ar jie atmosferiniai ar jau su turbinom? Iš sukimo momento sprendžiant atrodo, kad su turbom bet kažkaip keista, kad apie tai neužsiminta.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias