Lietuvos Ford Mondeo klubas

Diskusijų forumas

MK 5 naujienos

Visi klausimai susiję su Mondeo 2014 - ... metų.

Re: MK 5 naujienos

Standartinė grx » 2014 11 13 , 18:17

Kolkas foto daugiau nera, per pristatyma gal daugiau padarysiu.

MKIV gamyba lygtais birzeli nutrauke.
Vartotojo avataras
grx
Klubo remėjas
 
Pranešimai: 231
Užsiregistravo: 2011 08 17 , 08:33
Miestas: Vilnius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Juoda
Vairuoju nuo: 2001

Re: MK 5 naujienos

Standartinė Karolukas » 2014 11 30 , 09:23

http://www.delfi.lt/auto/testai/ford-mo ... d=66527562

Norėtūsi pamatyt fotografijose ne vien Universalą ir hečbeką, taip pat ir sedaną. :)
Vartotojo avataras
Karolukas
Dalyvis
 
Pranešimai: 67
Užsiregistravo: 2014 01 20 , 16:32
Miestas: Šiauliai
Vardas: Karolis
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2009
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Vairuoju nuo: 2009

Re: MK 5 naujienos

Standartinė argri » 2014 11 30 , 09:34

noriu tokio :ploti: :melstis:
Kai tau atrodys, kad visas pasaulis eina prieš tave-prisimink ,kad lėktuvas daug lengviau pakyla prieš vėją.(Henris Fordas)
Nenukalts dar toks lenciugs katras žemaitį suturėtu....
Vartotojo avataras
argri
Klubo remėjas
 
Pranešimai: 326
Užsiregistravo: 2011 11 10 , 17:05
Miestas: Telšiai
Vardas: arunas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2004
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Juoda
Vairuoju nuo: 1986

Re: MK 5 naujienos

Standartinė grx » 2014 12 01 , 20:41

teko prasilekt. Lyginant su MKIV, maziau triuksmo is variklio skyriaus, pakabos. Jauciasi kad storesni stiklai. Pakaba geriau duobes surenka, bent jau su R18, tai tikrai. Kazkiek keistai veikia adaptyviniai LED zibintai, noretusi kad trumpos siek tiek auskciau sviestu, o ijungus ilgasias atsiranda du "zuikiai" - taskai lyg taikikliai, kurie laksto, nes reguoja i vairo pasukima kairen desinen bei vaiksto tolyn ir artyn priklausomai nuo greicio. Automatines ilgos sviesos veikia tobulai, i pakeles stulpelius nereguoja, nors jie atspindi sviesa ne ka prasciau nei galiniai auto atsvaitai. Nepavyko normaliai vairo stiprintuvo isbandyt, pats vairas sukasi lengviau nei pas MKIV, noretusi paziuret kaip elgtusi astriau vaziuojant. Varikliui ir dezei jokiu priekistui, puikiai suderinta. Del dinamikos dar sunku pasakyt, panasiai traukia kaip mano 2.2 175 ag, gal kazkiek itakos turi, kad dar tik ~2000 prabegus. Nors mygtuku padetis pasikeite, bet is naujo pratintis nereikejo, daug maz viskas tose paciose vietose, gal kiek veidrodeliu reguliavimas kliuvo, nes pasirinkimas kairio ir desinio veidrodelio pasiekiamas visiskai istiesus ranka iki duru porankio pradzios. Vairuotojo elektrine sedyne turi "isleidimo" funkcija, isjungus varikli atsitraukia siek tiek atgal, kad butu patogiau islipti.
Vartotojo avataras
grx
Klubo remėjas
 
Pranešimai: 231
Užsiregistravo: 2011 08 17 , 08:33
Miestas: Vilnius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Juoda
Vairuoju nuo: 2001

Re: MK 5 naujienos

Standartinė Karolukas » 2014 12 01 , 23:54

grx rašė:teko prasilekt. Lyginant su MKIV, maziau triuksmo is variklio skyriaus, pakabos. Jauciasi kad storesni stiklai. Pakaba geriau duobes surenka, bent jau su R18, tai tikrai. Kazkiek keistai veikia adaptyviniai LED zibintai, noretusi kad trumpos siek tiek auskciau sviestu, o ijungus ilgasias atsiranda du "zuikiai" - taskai lyg taikikliai, kurie laksto, nes reguoja i vairo pasukima kairen desinen bei vaiksto tolyn ir artyn priklausomai nuo greicio. Automatines ilgos sviesos veikia tobulai, i pakeles stulpelius nereguoja, nors jie atspindi sviesa ne ka prasciau nei galiniai auto atsvaitai. Nepavyko normaliai vairo stiprintuvo isbandyt, pats vairas sukasi lengviau nei pas MKIV, noretusi paziuret kaip elgtusi astriau vaziuojant. Varikliui ir dezei jokiu priekistui, puikiai suderinta. Del dinamikos dar sunku pasakyt, panasiai traukia kaip mano 2.2 175 ag, gal kazkiek itakos turi, kad dar tik ~2000 prabegus. Nors mygtuku padetis pasikeite, bet is naujo pratintis nereikejo, daug maz viskas tose paciose vietose, gal kiek veidrodeliu reguliavimas kliuvo, nes pasirinkimas kairio ir desinio veidrodelio pasiekiamas visiskai istiesus ranka iki duru porankio pradzios. Vairuotojo elektrine sedyne turi "isleidimo" funkcija, isjungus varikli atsitraukia siek tiek atgal, kad butu patogiau islipti.

:yes1: :melstis: Klaipėdos salone sakė bus gruodžio mėnesį, tik nebeprisimenu kokią dieną (ar mėnesio pusėj). Reikės po naujų lėkt išbandyt pačiam :D
Vartotojo avataras
Karolukas
Dalyvis
 
Pranešimai: 67
Užsiregistravo: 2014 01 20 , 16:32
Miestas: Šiauliai
Vardas: Karolis
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2009
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Vairuoju nuo: 2009

Re: MK 5 naujienos

Standartinė Karolukas » 2014 12 03 , 15:18

Metų automobilyje Mondeo pateko tarp finalininkų! :D :taip1:
http://www.delfi.lt/auto/metu-automobil ... d=66564940
Vartotojo avataras
Karolukas
Dalyvis
 
Pranešimai: 67
Užsiregistravo: 2014 01 20 , 16:32
Miestas: Šiauliai
Vardas: Karolis
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2009
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Vairuoju nuo: 2009

Re: MK 5 naujienos

Standartinė redline » 2014 12 19 , 15:20

Vakar teko paciupineti gyvai MK5, ir ne tik paciupineti, bet ir pravaziuoti apie 30 km.
Zodziu, pasaka ne automobilis!
Pradziai pradesiu nuo to, kas skirias nuo manojo MK4...
Garso izoliacija stipriai pagerejo ( nors ir mk4 nebloga buvo ).
Salono plastiko kokybe zymiai geresne, kieto plastiko praktiskai nera, tiksliau yra bet keli cm tarp apvadu pvz. navigacijos, bet ji ten nieko neitakoja, jokiu virpesiu niekada nebus.
Navigacija ir visa multimedija labai pagerejo lietimui, spalvos sodresnes.
Papildomu funkciju begale... Aisku as vaziavau su pilnai uztaisytu, nzn ko ten dra truksta, panorama stogas, poweshift, oda, xenon, navi, juostos kontrole, veidroduku perspejimai, priekines kliuties automatinis stabdymas, zodziu pilnas farsas.
Powershift... arba jie kazka pakeite, arba suveike tas, jog variklis 2.0 TDCi bet su 180 ag. Nes pries tai teko vazineti su 150 ag. tai man jautesi didelis dezes lagas, o dabar viskas idealiai. Traukos per akis, deze jungia pavaras laaabai svelniai ir laiku. Apie sport padeti dezej net nekalbu, super.
Zodziu tikrai nesitikejau tokios kokybes is Mondeo, drystu teigti, kad ji neperspjauna uz save aukstesne klase BMW5 serija tai tikrai niekuo nenusileidzia!
Vartotojo avataras
redline
Dalyvis
 
Pranešimai: 62
Užsiregistravo: 2013 01 13 , 13:12
Miestas: Kaunas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2011
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Raudona
Vairuoju nuo: 1999

Re: MK 5 naujienos

Standartinė PauliuSS » 2015 01 06 , 11:31

New Mondeo ST - 2,3L TURBO 350HP :taip1:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
MK3 ST 2002
Ford Mondeo ST220 2005. 3.0 v6 166kw.
Ford Mondeo mk4 2.0 103kw zyzelis :D
Vartotojo avataras
PauliuSS
Klubo remėjas
 
Pranešimai: 437
Užsiregistravo: 2013 08 16 , 09:18
Miestas: Panevėžys
Vardas: Paulius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,0 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoju nuo: 2011

Re: MK 5 naujienos

Standartinė hann429 » 2015 01 17 , 23:33

PauliuSS rašė:New Mondeo ST - 2,3L TURBO 350HP :taip1:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis


Tiesiog TOBULA. Isvaizda nereali. Nesitikejau is Mondeo tokios "bombos".
hann429
 

Re: MK 5 naujienos

Standartinė Lend » 2015 01 18 , 17:10

PauliuSS rašė:New Mondeo ST - 2,3L TURBO 350HP :taip1:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis


Kad čia tik fanų sukurti konceptai. O ir variklio tokio fordas neturi...
Vartotojo avataras
Lend
Dalyvis
 
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: 2012 12 20 , 14:14
Miestas: Vilnius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoju nuo: 2011

Re: MK 5 naujienos

Standartinė Marex » 2015 01 18 , 17:28

Vartotojo avataras
Marex
Klubo remėjas
 
Pranešimai: 301
Užsiregistravo: 2014 07 13 , 22:13
Miestas: Kaunas
Vardas: Darius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2014
Variklis: 1.6 L Ecoboost
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Smėlio
Vairuoju nuo: 1990

Re: MK 5 naujienos

Standartinė Lend » 2015 01 18 , 17:30

Bet ne 350 HP
Vartotojo avataras
Lend
Dalyvis
 
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: 2012 12 20 , 14:14
Miestas: Vilnius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoju nuo: 2011

Re: MK 5 naujienos

Standartinė Marex » 2015 01 18 , 17:56

Lend rašė:Bet ne 350 HP

Na toks modelis jei ir pasirodys tai ne greičiau nei po kokių 2-3 m ir manau,kad tiek arkliukų tikrai ne problema žvelgiant į tendencijas. ;)
Vartotojo avataras
Marex
Klubo remėjas
 
Pranešimai: 301
Užsiregistravo: 2014 07 13 , 22:13
Miestas: Kaunas
Vardas: Darius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2014
Variklis: 1.6 L Ecoboost
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Smėlio
Vairuoju nuo: 1990

Re: MK 5 naujienos

Standartinė Lend » 2015 01 19 , 09:48

Išties įdomu, ką jie iš to ecoboost'o dar išspausti galėtų. Nes pagal paties numesta wiki straipsnį, tai net ir 2,7l ecoboostas, tiek arklių negamina. Tik nesuprantu ar jie atmosferiniai ar jau su turbinom? Iš sukimo momento sprendžiant atrodo, kad su turbom bet kažkaip keista, kad apie tai neužsiminta.
Vartotojo avataras
Lend
Dalyvis
 
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: 2012 12 20 , 14:14
Miestas: Vilnius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoju nuo: 2011

Re: MK 5 naujienos

Standartinė Marex » 2015 01 19 , 17:58

Lend rašė:Išties įdomu, ką jie iš to ecoboost'o dar išspausti galėtų. Nes pagal paties numesta wiki straipsnį, tai net ir 2,7l ecoboostas, tiek arklių negamina. Tik nesuprantu ar jie atmosferiniai ar jau su turbinom? Iš sukimo momento sprendžiant atrodo, kad su turbom bet kažkaip keista, kad apie tai neužsiminta.

Prieš kokius 5m skaičiau apie Lotus eksperimentus su varikliais . Tai jie turėjo prototipą 0,7 L 180AG. keturtakčio variklio . Dvitakčio dar ispūdingesni skaičiai , bet garsas labai šlykštus. Taip ,kad rezervų labai daug ;)
Vartotojo avataras
Marex
Klubo remėjas
 
Pranešimai: 301
Užsiregistravo: 2014 07 13 , 22:13
Miestas: Kaunas
Vardas: Darius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2014
Variklis: 1.6 L Ecoboost
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Smėlio
Vairuoju nuo: 1990

AnkstesnisKitas

Grįžti į Mondeo - MK V



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Sukasi ant phpBB® Ford Mondeo Klubas © Prižiūri Fresher • Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007
cron