Lietuvos Ford Mondeo klubas

Diskusijų forumas

Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija MK4

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Standartinė ferraaris » 2014 04 02 , 00:02

kiekvienam savo :) ar kazkas bande sucipuoti 2.2 129kw varikli?
ferraaris
 

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Standartinė grx » 2014 04 02 , 08:29

ferraaris rašė:kiekvienam savo :) ar kazkas bande sucipuoti 2.2 129kw varikli?


kazkada buvo kilusi ideja is naujesnio 2.2 147kw, persipust softa, bet susilaikiau, nes yra esminiu skirtumu.

o siaip pats paprasciausias budas nusipirkt toki daigta http://www.mybluefin.co.uk/search?make=9&fueltype=2&model=61&variant=1985 lyg ir lietuvoje atstovybe yra jau UAB R2L Auto Servisas
Vartotojo avataras
grx
Klubo remėjas
 
Pranešimai: 231
Užsiregistravo: 2011 08 17 , 08:33
Miestas: Vilnius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Juoda
Vairuoju nuo: 2001

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Standartinė arturkaa » 2014 04 02 , 16:48

Gezatron rašė:kaip tai kam. jei ubagas neyperka turbokompresorinio bendzino normalaus, tai ir cipuoja dyzely. tai irgi tik mano nuomone :) man isvis nesirisa taupymas ir skraidymas :)

Na as cipavau kad butu geresnis sukimo momentas, daug smagesne masina pasidare. O beto ir seip dyzelio geresnis sukimo momentas nei benzino :D Ka tu skaitai yra normalus turbokompresorinis benzas? :D
arturkaa
 

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Standartinė ferraaris » 2015 01 30 , 16:36

Na pasigirkit ar kas bande pacipuoti mondeo :)
ferraaris
 

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Standartinė doze » 2015 02 01 , 14:27

Jo mane ir tai domintu? nes reikia ta egr isprogramuot ir galvoju cipuoti prie to pacio, nes kaina realiai daug ten neprisideda. :|
doze
 

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Standartinė rustus » 2017 10 26 , 22:24

Ant 1.8 TDCI 92kw (300Nm) buvo išspausta 102kw ir 340Nm, išprogramuotas ir EGR.
Darba atliko Vasatas, sukainavo 140Eur.
Labai patenkintas rezultatu, nebeliko didelio turbo lago kuris yra ant 1.8 TDCI.
Vartotojo avataras
rustus
Dalyvis
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 2017 10 21 , 21:30
Miestas: Palanga
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2007
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoju nuo: 2000

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Standartinė blist » 2017 10 27 , 15:41

rustus rašė:Ant 1.8 TDCI 92kw (300Nm) buvo išspausta 102kw ir 340Nm, išprogramuotas ir EGR.
Darba atliko Vasatas, sukainavo 140Eur.
Labai patenkintas rezultatu, nebeliko didelio turbo lago kuris yra ant 1.8 TDCI.


Galvoju ir aš savąjai kažką tokio padaryt, kartais tikrai trūksta galios, ypač iš vietos įkalnėje pajudant. Papasakok įspūdžius, labai jaučiasi rezultatas ir ar tikrai verta?
Ford MONDEO MKIII sedanas (2002, 2l TDCi, 96kW) - buvusioji.
Ford MONDEO MKIV sedanas (2008, 1,8l TDCi, 92kW) - dabartinė.
Vartotojo avataras
blist
Dalyvis
 
Pranešimai: 27
Užsiregistravo: 2015 09 06 , 16:26
Miestas: Klaipėda
Vardas: Šarūnas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 1,8 l Zetec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Vairuoju nuo: 2012

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Standartinė rustus » 2018 01 31 , 17:01

Pradžiai EGR užsiglušink, gal užteks ir to, nes žymiai smagiau variklis dirba.
Minusas tik, kad variklis prasčiau šyla.
Vartotojo avataras
rustus
Dalyvis
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 2017 10 21 , 21:30
Miestas: Palanga
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2007
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoju nuo: 2000

Ankstesnis

Grįžti į Variklis



Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių

Sukasi ant phpBB® Ford Mondeo Klubas © Prižiūri Fresher • Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007